poniedziałek, 1 lipca 2013

Podsumowanie - czerwiec 2013

Ravelle
Oceny: 0
Odmowy: 0

Overrated
Oceny: 0
Odmowy: 3
Akira
Oceny: 1
Odmowy: 0

Sentis
Oceny: 0
Odmowy: 1

Diana
Oceny: 1
Odmowy: 0
Malcadicta
Oceny: 1
Odmowy: 0
Łącznie
Oceny: 3
Odmowy: 4
Zgłoszenia: 5

No cóż. Nie jest źle. Wprawdzie trzy oceny to niezbyt wiele, ale był czerwiec, końcowe zaliczenia, wyciąganie ocen, zły komputer, więc wszystko wszystkim zostaje wybaczone. 
Oczywiście mamy niezłą sklerozę, bo zapomniałyśmy o urodzinach Weryfikatora i oczywiście jak już sobie o nich przypomniałam, to trzy tygodnie po fakcie. Tak więc przepraszamy. Możecie krzyczeć. Przyrzekamy, że w przyszłym roku się to nie powtórzy... a przynajmniej mamy taką nadzieję.
W czerwcu zawitały do nas dwie stażystki - Diana i Malcadicta. Liczymy na to, że zostaną z nami na dłużej.
Ze spraw organizacyjnych: Akira przyjmuje zgłoszenia, więc wszystkich chętnych zapraszamy. Ja jak, w końcu, wyczyszczę moją kolejkę, to też otworzę się na zgłaszających. A jak ktoś chce urlop, to krzyczeć, znaczy pisać.

PS. Akirusiu, mam nadzieję, że się nie obrazisz, że zasłoniłam Twoją ocenkę *robi maślane oczka*

4 komentarze:

  1. Wiesz, miałam zacząć krzyczeć, bo ocena nawet doby nie powisiała na głównej, ale te maślane oczka zmiękczyły mi serce. :D

    Ocen zbyt dużo nie ma, ale w lipcu powinno być lepiej. Ja sama mam zamiar ocenić 4-5 blogów, ale zobaczymy, co z tego wyjdzie. A wy, dziewczynki, do roboty, bo dawno nic nie wystawiłyście. :P

    I cały czas chce mi się śmiać z waszego zapominalstwa. :D Jej, jak mogłyście do tego dopuścić? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. No widzisz. Wiem jak Cię udobruchać ;D

    Jak się wyrobię do urlopu, to w lipcu coś mojego powinno się pojawić.

    Nie wiem. Tak jakoś wyszło. W szkole był niezły szał ocenowy, wyciąganie ocen na pasek itd.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dlaczego właścicielki piszą tak bardzo mało ocen?

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej, wiem, że mam super zapłon, ale tak patrzę na liczby i tak... Skoro Overrated dała 3 odmowy i Sentis jeszcze jedną, to w sumie są chyba 4 odmowy XD

    OdpowiedzUsuń