niedziela, 21 lipca 2013

Podsumowanie stażu Diany i Malcadicty

Diana

Overrated
Twoja pierwsza ocena była dobra, szczególnie jak na drugą ocenę w życiu. Z drugą oceną poszło Ci lepiej. Jestem na tak.

Akira
Pierwsza ocena mnie nie zachwyciła. Była dobra, ale bez konkretów, trochę streszczania, trochę czegoś jeszcze i jakaś niespecjalna wyszła. Było widać jednak, że jakieś pojęcie o ocenianiu masz, więc z optymizmem patrzyłam na Twój staż. Druga ocena była o niebo lepsza. Skupiłaś się i na ogóle, i na szczególe. Przedstawiłaś i zanalizowałaś poszczególne problemy. To mi się podobało. I zauważyłam, że także Tobie lepiej ocenia się blogi słabsze, a nie te dobre. Widać, że z trzecią oceną miałaś drobne problemy. Dosyć ładnie wybrnęłaś z tego pamiętnikowego szaleństwa, nie skupiając się zbytnio na Autorce, ale na treści i to właśnie ją analizowałaś, uwzględniając własne zdanie na dany temat. Masz bardzo duży plus za poprawność i lekki styl oceniania. Nie jest on jeszcze wybitny czy rewelacyjny, ale na dobrym poziomie, a z czasem, jeśli będziesz regularnie oceniać, rozwinie się on. Cóż mogę jeszcze rzec, sprawiasz dobre wrażenie, wydajesz się osobą sumienną, więc jestem na tak.

Ravelle
Podoba mi, że umiesz się posługiwać poprawną polszczyzną i rzadko kiedy zdarza ci się popełniać błędy. Z początku, jak już wspomniała Akira, nie skupiałaś się na konkretach i odnosiłaś się do bloga trochę ogólnikowo. W kolejnych ocenach widać jednak znaczną poprawę, co bardzo mnie cieszy. Twoje wypociny bardzo przyjemnie się czyta, bo masz lekkie pióro i w prosty sposób przekazujesz autorom wskazówki. Jestem na tak.

Malcadicta

Overrated
Jestem na tak.

Akira
Pierwsza ocena nie należała do najlepszych. Było w niej sporo błędów, nie napisałaś nic o stylu, kreację świata też prawie pominęłaś, a to nie napawało mnie optymizmem. Miałam jednak nadzieję, że będzie lepiej. Druga ocena natomiast mi się podobała: ładnie całość zanalizowałaś, poparłaś się dowodami z tekstu, wszystko było uporządkowane, ale niektóre kryteria (świat przedstawiony i styl) trochę niedokładnie pokazałaś. Mimo wszystko jestem z tej oceny zadowolona, zwłaszcza że poprawność skoczyła w górę. Trzecia ocena jest podobna do poprzedniej: napisana lekkim stylem, uporządkowana, dosyć dokładna, a i z poprawnością nie było najgorzej. Ze zbiegiem czasu oceny będą jeszcze dokładniejsze, jeszcze bardziej bogatsze w rady, pewnie i opisaniem kreacji i stylu nie będziesz miała takich problemów. Jesteś osobą, która uczy się na własnych błędach, co bardzo sobie cenię, i mam wrażenie, że będziesz naprawdę dobrą oceniającą. Jestem na tak.

Ravelle
Cieszę się, że z wraz z kolejnymi ocenami popełniasz coraz mniej błędów, zarówno interpunkcyjnych, jak i literówek. Coraz lepiej idzie ci również analiza treści i zamieszczanie większej ilości porad. Z pewnością twoim ocenom jeszcze wiele brakuje, ale mimo to widać, że jesteś na dobrej drodze do doskonałości. Mam też nadzieję, że Weryfikator w jakimś stopniu się do tego przyczyni. Jestem na tak.

6 komentarzy:

  1. Eeeeeeeeeeeeee, dlaczego Overrated się aż tak bardzo rozpisała? I dlaczego Sentis się nie wypowiedziała skoro także jest oceniającą?

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję, dziewczyny. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Yay, Wielki Omie, dzięki ci za wi-fi na campingach... Będę sobie skakać z radości, ale to dopiero za chwilkę. Moje ego urosło o kilka ładnych centymentrów:)
    I Dianie gratuluję serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. O matko, ale się cieszę! Aż mi mowę odjęło ._. Malcadicto (jak to oficjalnie brzmi!), również gratuluję przejścia stażu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Czy właścicielki mają zamiar odpowiedzieć na jakieś komentarze?

    OdpowiedzUsuń