wtorek, 1 stycznia 2013

Podsumowanie - grudzień 2012 + podsumowanie działalności

Ravelle
Oceny: 0
Odmowy: 0

Overrated
Oceny: 0
Odmowy: 0

Akira
Oceny: 0
Odmowy: 1

Gloomy
Oceny: 0
Odmowy: 0

Łącznie
Oceny: 0
Odmowy: 1
Zgłoszeń: 5

Nie ma się z czego cieszyć. W grudniu nie wystawiłyśmy żadnych ocen. Rozumiem, że w związku ze Świętami Bożego Narodzenia nikt nie miał za bardzo czasu na pisanie i wystawianie, również przerwa świąteczna także przyczyniła się do ich braku. Tak, więc po nikim nie będziemy krzyczeć, nie będziemy rwać włosów z głowy i załamywać rąk.
Pożegnałyśmy Alohę, która została zwolniona z powodu braku odzewu z jej strony. 
Staż Gloomy został przedłużony do 17.01. Mamy nadzieję, że wyrobisz się z wystawieniem ocen i pomyślnie przejdziesz staż. 
Oceniającą miesiąca, po raz nie-wiem-który, została Akira. W zamian za to, chyba po raz pierwszy, każda oceniająca (nie licząc Alohy) otrzymała minimum jeden głos. Łącznie, w sondzie, zagłosowało osiemnaście osób.

Podsumowanie działalności

Weryfikator powstał siódmego czerwca, a swoją działalność rozpoczął trzy dni później. Zaczęłyśmy we trójkę. W ciągu tych sześciu miesięcy działalności wystawiłyśmy piętnaście ocen i dziesięć odmów. Na staż przyjęłyśmy trzy osoby. Dwie zostały pełnoprawnymi oceniającymi, a jedna jeszcze jest stażystką. Pożegnałyśmy Maripossę i Alohę.
Oto, jak przedstawia się wystawiona ilość ocen i odmów (tylko dla pełnoprawnych oceniających):

Ravelle (8 ocen; 1 odmowa)
VI = 2 oceny; 0 odmów,
VII = 2 oceny; 0 odmów,
VIII = 1 ocena; 1 odmowa,
IX = 0 ocen; 0 odmów,
X = 2 oceny; 0 odmów,
XI = 1 ocena; 0 odmów,
XII = 0 ocen; 0 odmów.

Overrated (1 ocena; 5 odmów)
VI = 0 ocen; 1 odmowa,
VII = 1 ocena; 1 odmowa,
VIII =  0 ocen; 1 odmowa,
IX = 0 ocen; 0 odmów,
X = 0 ocen; 2 odmowy,
XI = 0 ocen; 0 odmów,
XII = 0 ocen; 0 odmów.

Akira (4 oceny; 3 odmowy)
VIII = 3 oceny, 1 odmowa,
IX = 0 ocen, 0 odmów,
X = 1 ocena; 0 odmów,
XI = 0 ocen; 1 odmowa,
XII = 0 ocen; 1 odmowa.

Aloha (2 oceny; 0 odmów)
VIII = 1 ocena; 0 odmów,
IX = 1 ocena; 0 odmów,
X = 0 ocen; 0 odmów,
XI = 0 ocen; 0 odmów,
XII = 0 ocen; 0 odmów.

No cóż, mam nadzieję, że kolejne półrocze będzie jeszcze bardziej owocne - nie tylko w oceny, ale również w skład naszej ekipy, która (jak sądzę) niedługo się zwiększy :)
I to chyba tyle. Podsumowanie praktycznie w całości zostało stworzone przez Overrated, która bardzo chciała je napisać i za co jej niezmiernie dziękuję, bo z czasem to u mnie naprawdę krucho. Moją zasługą są jedynie te dopiski i wykaz ocen.

Życzę wszystkim szczęśliwego Nowego Roku 2013, aby był o wiele lepszy od tego, który właśnie pożegnaliśmy :)

13 komentarzy:

  1. Licząc moją średnią wychodzi jeden blog na miesiąc (nie liczę grudnia z powodu zepsutego laptopa i braku dostępu do internetu), co jest wynikiem bardzo słabym. Jednak w tym roku się poprawię, zobaczycie :)
    W poniedziałek świetujemy siedem miesięcy Weryfikatora, cudownie :)

    Akira.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ty "mówisz" o słabym wyniku, a co ja mam "powiedzieć"...
      Ravelle, widzisz, poprawimy się!
      Siedem miesięcy?! Jak ten czas leci...
      A co do Twego odejścia z blogosfery to ani mi się waż! Kto mnie będzie motywował?

      Buźka :3 (Ravelle, to dla Cb ^^)

      Usuń
    2. Hahaha, dziękuję za buźkę :*
      Ja wiem, że się poprawimy. Bardzo na to liczę. W szczególności na siebie i to, że przezwyciężę lenistwo oraz będę w stanie lepiej organizować sobie czas. Ale to graniczy z cudem ^^
      Tak, JUŻ siedem miesięcy. Ja naprawdę nie wiem, kiedy to minęło. Chyba zaginamy czasoprzestrzeń xD
      A jeśli chodzi o Ciebie, Akiruś (zapożyczam od Overrated ^^), to nas nie opuszczaj. Bez kogoś takiego jak Ty... Aż boję się myśleć, co będzie O.o

      Pozdrawiam :)

      Usuń
    3. Poprawimy się wszystkie, ważne, by dodawać chociaż jedną ocenę miesięcznie (ja przeczytałam już kilka rozdziałów następnego opowiadania, więc może dam radę napisać w styczniu jeszcze jedną :D). Leniwa to nie jestem, ale mam bardzo mało czasu w tym semestrze (właśnie skończyłam się uczyć z prawa administracyjnego i, jak wyprostuję włosy, zabieram się za karne - pół nocy minie mi bardzo przyjemnie :D).
      Ov, dajesz! Piszesz tę ocenę i się nie opieprzaj. Dasz radę. :)
      Spokojnie byście sobie ze mnie poradziły. :) Nie mówię, że odchodzę na pewno, ale że chyba jestem na to za stara i sama nie wiem. Na razie się stąd nie ruszam i tego się trzymajmy :)
      Dziewczyny, czy moje oceny są jakieś ostre, straszne? W ciągu mojej "kariery" oceniającej kilka autorów skasowało swoje blogi po akirowej ocenie i teraz nastąpiło to samo...

      Spijcie dobrze :)

      Usuń
    4. Właśnie, Ov! Wierzę w Ciebie xD
      Tak, tonący brzytwy się trzyma, a ja w przeciwieństwie do niego trzymam się myśli, że tu z nami zostaniesz na zawsze ^^
      Wcale nie uważam, że Twoje oceny są straszne albo ostre. Po prostu piszesz to, co myślisz i co według Ciebie potrzebuje zmian. A to dobrze - przecież nie próbujesz zjechać właściciela bloga od góry do dołu, a jedynie mu pomóc. Jeśli autor nie potrafi przyjąć konstruktywnej krytyki i starać się udoskonalić tego, co zaczął - jego strata. Oczywiście nie mam nic złego na myśli.
      Pozdrawiam cieplutko z nadzieję, że ta zima skończy się jak najszybciej :*

      Usuń
    5. Ja też mam nadzieję, że z nami zostaniesz na wieki, wieków, Amen...^^
      Twoje oceny są straszne pod względem długości. To mnie przeraża, bo wiem, że raczej nie uda mi się takiej długości osiągnąć.
      A ty mi tu nie wyjeżdżaj z końcem zimy, bo ja chcę sb jeszcze na nartach pojeździć (starając się nie zabić) i chcę śnieg i wgl.

      PS. I kto (wyszłoby kot O.O) tu pisze hieroglifami? Bo, o ile się nie mylę (a się akurat nie mylę), pisze się z nadzieją, a nie "[...] z nadzieję[...]"

      Buźka ;3 (troszkę mi odbija, więc...nie mogłam się powstrzymać)

      Usuń
    6. Szty... Przecież Ci mówiłam, że nie umiem pisać. Tak mi się ręka omsknęła parę razy ^^
      Wiesz, ja nienawidzę zimy - nie jeżdżę na nartach, utykam w zaspach, zabijam się na lodzie (na szczęście nie na łyżwach :D). Normalnie jak szkoła przetrwania O.o
      Długości ocen Akiry przyprawiają mnie o palpitacje serca, więc zanim je czytam, zażywam tabletki na uspokojenie ^^
      Pozdrawiam :3

      Usuń
    7. Zostać z wami tak na zawsze? Jesteście pewne? :D
      Oj, dziewczyny, nie wiedziałam, że moje oceny tak oddziaływają na innych. Mam zmniejszyć ich rozpiętość? :P
      Ov, oczywiście, że Ci się uda :). Chcę widzieć w styczniu napisaną przez Ciebie ocenę i nie przyjmuję do wiadomości żadnych wymówek :).
      Zima powinna być tylko na święta. Ja chcę wiosnę i lato, trampki, szpilki, kapelusze i sukienki. A ta ciemność za oknem o godzinie 16.00 mnie dobija.

      Ślę uściski :).

      Usuń
    8. Mam dokładnie tak samo. O takiej porze to chciałabym siedzieć na fotelu pod kocem, z książką i ze słodyczami ^^
      Nie zmniejszaj objętości ocen, takie śą świetne, a nami się nie przejmuj, to kompleksy xD
      Pozdrawiam :3

      Usuń
    9. są* (ja i moje hieroglify...)
      Przy okazji, Ov mówi, żebyś zajrzała na maila :)

      Usuń
    10. Ja siedzę na łóżku pod kocem, z herbata owocową, kawą i podręcznikiem z prawa administracyjnego <3
      Ravelle, ale Ty leń jesteś :P
      Zobaczę bloga i napiszę Ov odpowiedź :).

      Usuń
    11. Tak, wszyscy wiedzą, że jestem największym leniem w okolicy. Nic, tylko czytać, grać na pianinie albo jeść ^^

      Usuń
    12. To chyba nie byłaś w mojej okolicy, gdzie króluję ja :P
      Ej, a co z Gloomy?

      Usuń