sobota, 5 stycznia 2013

|0011| Odmowa: occupy-hogwarts.mylog.pl

Próbowałam, naprawdę. Niestety utknęłam w treści i nie nie jestem w stanie sprawnie przekazać tego wszystkiego, co zamierzałam. Głównie z powodu faktu, że to blog grupowy i trudno mi ocenić pisane tak opowiadanie. Gdybym spróbowała, pewnie bardziej by Wam to zaszkodziło, niż pomogło, a tego nie chcę. Bardzo Was przepraszam, Drogie Autorki, za tę odmowę. Jeśli jednak nadal jesteście zainteresowane oceną na Weryfikatorze, możecie wybrać inną oceniającą (Akira może Was przyjąć pomimo zablokowanej kolejki).

2 komentarze:

  1. Dziękujemy za informację. W takim razie chętnie skorzystałybyśmy z oferty przeniesienia się do kolejki Akiry. Mamy pisać powtórnie zgłoszenie czy wystarczy komentarzowa deklaracja?
    Pozdrawiamy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wystarczy komentarz tutaj. Już przenoszę do odpowiedniej kolejki :)

      Usuń