poniedziałek, 31 grudnia 2012

|00010| Odmowa: dni-chaosu.blogspot.com

Odmawiam oceny opowiadaniu Dni Chaosu z kilku przyczyn:
1. brak linku do ocenialni,
2. ostatni post jest z 25 września,
3. na pytanie, czy autorka jest nadal - mimo przeterminowania - zainteresowana oceną, nie odpowiedziała, a od tego momentu minęły prawie dwa miesiące, więc przyjmuję, że autorka nie chce, bym bloga oceniła.

Ach, dawno mnie nie było, ale dzisiaj najprawdopodobniej zostanie dodana ocena bloga ThisOther, a jeśli jakimś cudem mi to nie wyjdzie, to pojawi się w przyszłym roku. 
Ravelle, mam nadzieję, że mogę publikować to, co do opublikowania mam.

4 komentarze:

  1. Akiruś, moglabys wystawić ocenę na przyszły rok? Żeby na początek coś było
    Korzystając z okazji chciałabym Wam życzyć SZCZĘŚLIWEGO NOWEGO ROKU :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skoro wam tak zależy to dodam w przyszłym roku :)Przed moim urlopem i tak planuję jeszcze jedną dodać, bo moje statystyki kiepsko wyglądają, a niedługo znowu na miesiąc znikam, masakra.
      Ach, dziewczynki, wszystkiego dobrego w nowym roku :)

      Usuń
  2. Dziewczyny, jaki jest kolor tła pod postem? Część mojej oceny ma białe i za nic nie chce się zmienić na to automatyczne i zupelnie nie wie, dlaczego tak jest.

    OdpowiedzUsuń