sobota, 27 kwietnia 2013

Pożegnanie

Zacznę od tego, że czas spędzony na Weryfikatorze, chociaż krótki, był dla mnie czasem przyjemnym. Tak, wiem - brzmi to ckliwie i sztucznie, ale cóż na to poradzę? Pierwszy raz byłam oceniającą w ocenialni tak porządnej i dobrej jak Weryfikator. Niestety, choruję przewlekle na słomiany zapał. Poza tym wolę się skupić na swoim życiu prywatnym niż na obcych blogach. Może się wydawać, że ocenianie to łatwizna - również tak myślałam na początku - ale jednak nie. Zajmuje strasznie dużo czasu. Przeważnie mocno przykładam się do tego, co robię, więc pisanie oceny jest dla mnie jeszcze bardziej czasochłonne. Głupio mi, że blogi w mojej kolejce czekały tak długo na ocenę i się jej nie doczekały. Za to przepraszam najbardziej. Dziękuję Akirze, Ov i Ravelle za miłą atmosferę i współpracę. To była fajna przygoda. Mam nadzieję, że Wasza ocenialnia przetrwa bardzo długo i wciąż będzie trzymała wysoki poziom! 

A na pożegnanie mam dla Was, dziewczęta, pana Roberta Downeya Jr.  ; )

10 komentarzy:

  1. Dobry Robert nie jest zły, ale szkoda, że odchodzisz. Weryfikator to jedna z lepszych ocenialni, no i szkoda.

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam! W związku z odejściem Gloomy chciałabym przenieść bloga do kolejki Ravelle. Czy w związku z tym, że jest ona zablokowana, będę musiała ponowić prośbę po odblokowaniu, czy wystarczy tylko teraz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będę o tym pamiętać i wydaje mi się, że nie będzie potrzeby ponawiania prośby.

      Usuń
  3. Wszystkie odejdcie! tak bedzie najlepiej!!! nie umiecie ocneiac innych, nie mozecie tego robić!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podziwiam wytrwałość trolla, nie podziwiam jego polotu.
      Amen.

      Usuń
    2. Kasiu, skoro taka mądra jesteś, to spróbuj ocenić jakiegokolwiek bloga... Wierz mi, jest to ciężkie i trudne zadanie. No ale, jak się, nie wie, co się mówi to się mówi co się wie... a tu widać, że wie się niewiele.

      Usuń
    3. TY SIĘ NIE ODZYWAJ BO JETS CI CIEZKO OCENIAC I NIE DAJESZ RADY!!!?

      Nie jestem trollem Nearhy! Nawet nie wesz kto to jest ten troll.

      Usuń
    4. To jest tak pocieszne, że aż mam ochotę to karmić <3 Ale nie wolno. Żeby zdechło z głodu.
      No i nici z zabawy :<

      Usuń
    5. Ech, trzeba coś z tym małym czymś zrobić.
      Słuchaj, trollu, mam gdzieś to, co myślisz o mnie i reszcie oceniających. Nie jestem zainteresowana twoim zdaniem czy czymkolwiek innym, dlatego opuść Weryfikator i nigdy nie wracaj. Każdy kolejny, obraźliwy, nie na temat komentarz będzie usuwany, zrozumiano?

      Usuń