środa, 1 maja 2013

Podsumowanie - kwiecień 2013

Ravelle
urlop

Overrated
urlop

Akira
Oceny: 3
Odmowy: 0

Sentis
Oceny: 1
Odmowy: 0

Łącznie
Oceny: 4
Odmowy: 0
Zgłoszenia: 9

Oceniająca miesiąca: Akira

Akirusiu, jesteśmy Ci bardzo wdzięczne, że zaopiekowałaś się Weryfikatorem podczas naszego urlopu. Gdyby nie ty to trochę by się tu zakurzyło. Trochę więcej niż trochę. Spodziewaj się truskawek w sierpniu ^^ Zostałaś też, po raz kolejny, oceniającą miesiąca. Tym razem głosujący coś się rozleniwili, cztery głosy to chyba mniej niż kiedykolwiek.
Kwietniowy wynik jest bardzo dobry, szczególnie, że nas nie było (strasznie się rozleniwiłyśmy, prawda? ^^). Nie wystawiłyśmy też żadnej odmowy, co bardzo rzadko się zdarza. Co jeszcze? Pożegnałyśmy Gloomy, a staż Sentis został przedłużony do 15 maja.

I chyba tyle. Mamy nadzieję, że ten miesiąc będzie jeszcze lepszy :)

3 komentarze:

  1. Wiecie co, według mnie lepiej by było zrezygnować z głosowania na oceniającą miesiąca. Zauważyłam, że głosy znikają nagle, by za godzinę się pojawić, a potem ponownie zniknąć. Dziewczyny w pewnym momencie również miały ileś głosów i nagle ich nie było. Kiedyś tak się nie działo i teraz jest to bezsensowne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie to nawet nie wiem na co nam ta sonda, bo żadnych z niej korzyści, a truskawki dostaniesz i bez tego xD Tak więc usuwam ją. Mogłaby zostać gdyby nie dało się zmieniać głosów, wtedy to jeszcze byłoby sensowne.

      Usuń
    2. Dokładnie, ja też to zauważyłam, ale później pomyślałam, że to wina mojego komputera, ale jednak nie. Więc skaczę z radości, że obawy mojej przyjaciółki dotyczące tego, że mój komputer pochodzi z chińskiego targu są nietrafne :).

      Usuń