poniedziałek, 1 kwietnia 2013

Podsumowanie - marzec 2013

Ravelle
Oceny: 1
Odmowy: 1

Overrated
Oceny: 1
Odmowy: 1

Akira
Oceny: 1
Odmowy: 3

Gloomy
Oceny: 1
Odmowy: 0

Brunette
Oceny: 2
Odmowy: 0

Łącznie:
Oceny: 6
Odmowy: 5
Zgłoszenia: 11

Oceniająca miesiąca: Akira

Szooook! W tym miesiącu napisałyśmy sześć ocen, a każda przynajmniej po jednej! Moje marzenie się spełniło, dzięki :*
Ov, no nareszcie. Te nasze nawoływania wreszcie się opłaciły i chyba trzeba będzie to praktykować. Ale motywacja musi być, prawda? :D
Akiro, po raz któryśtam z rzędu zostałaś oceniającą miesiąca i w związku z tym mam pytanie: kiedy obchodzisz urodziny? Jeśli w lecie, to spodziewaj się u siebie koszyka truskawek ^^
Na staż została przyjęta Sentis. Jeżeli chcesz, możesz wybrać sobie do oceny jakieś blogi z Wolnej Kolejki (tylko się śpiesz, bo Ov już sobie ostrzy na nie pazurki). No i mam nadzieję, że zostaniesz u nas na dłużej :)
Aj, dziewczyny. Jestem w świetnym humorze, ta statystyka skutecznie poprawiła mi humor. Na razie staram się nie myśleć o tym, że w kwietniu nie będzie już tak różowo...

Ankieta będzie od teraz układana alfabetycznie, a ja i Ov ze względu na zbliżające się egzaminy bierzemy w tym miesiącu urlop.

Jak Wam minęły święta?

27 komentarzy:

  1. No ładna statystyka, ładna. :) Byłoby siedem ocen, gdybym nie zachorowała i skończyła wcześniej ocenę. Trudno, będę wyższą miała statystykę w kwietniu. :)
    5 sierpnia czekam na truskawki. ^^ Najlepiej taki duuuuży kosz. :D
    No i gratuluję Sentis dostania się na staż. Mam nadzieję, że zostaniesz na dłużej. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ha! Ja też mam urodziny w sierpniu, tyle, że 19. ^^
      Zastanawiamy się z Ov, jak ci je wysłać. Chyba przesyłką priorytetową xD

      Usuń
    2. Tak myślałam, że zmogło Cię choróbsko.
      R. zastanawia się czy pocztą idzie truskawki wysłać, przy czym stwierdziła, że telegramem się to wyśle xD
      Gloomy kiedy ty masz urodziny, co? Ma tu ktoś w zimie jeszcze urodziny, czy tylko ja taka dziwna jestem?
      A propos świąt to ja obżarłam się sernikiem, który ja robiłam (razem z babcią, ale to tam...).

      Usuń
    3. A ja jakimś ciastem z czekoladą i pyszną masą *mniam* Babcia jest miszczem :*

      Usuń
    4. Ładnie nam poszło w marcu :) Oby tak dalej!
      Ja mam urodziny 9 kwietnia, czyli już niedługo ;)

      Usuń
    5. No nieee... A ja zawsze na końcu xD

      Usuń
    6. Ej, ej no to jeszcze jedno pytanie. Które masz urodziny? Żebym wiedziała z okazji ilu ci życzyć :D
      Ooooj R. nie przejmuj się *pociesz* zawsze pomaga :) A jak nie to zostają jeszcze paduźki xD

      Usuń
    7. Siedemnaste, Jakby to Franz w "Psach" powiedział: już stara dupa jestem :D

      Usuń
    8. Buhahaha, Ov, zawsze umiesz mi poprawić humor ^^

      Usuń
    9. Przykro mi R. wychodzi na to, że jesteś tu najmłodsza. Nie licząc stażystki. Buhahahahaha, tj. tak mi przykro.

      E tam stara, my z R. o rok młodsze jesteśmy, więc stara nie jesteś :)

      Usuń
    10. Bosze, żeś mnie pocieszyła...

      Usuń
    11. Ej, a co ja mam powiedzieć? W sierpniu dwudzieste pierwsze...
      Mogę je odebrać w październiku - wtedy zapraszam wszystkie do Gdańska. :)
      Zmogło choróbsko, ale ocenę kończę i dzisiaj w końcu ją dodam. Będę musiała chyba wysłać hei-chi truskawki (nie wiem, skąd je wezmę) na przeprosiny. :)

      Usuń
    12. Ty mi też tu się nie przejmuj! Wszystkie tu młode jesteśmy, i skończyć mi tu gadać, że jest odwrotnie!
      Widzisz R. musimy sobie transport załatwić, a truskawki chyba zamrozić xD
      Wiesz, zamiast żywych truskawek to mrożonkę możesz jej wysłać xD

      Usuń
    13. Mój wiek mi nie przeszkadza, tylko na waszym tle czuję się tak jakoś staro. :)
      Wsiadacie w pociąg, kilka godzin i jesteście. :D
      To nawet dobry pomysł. Zawsze mogę wysłać też pomarańcze. Pomarańcze są pyszne.

      Usuń
    14. Yyy...z tym to jest problem, ja nawet nie wiem gdzie jest jakiś dworzec...xD Hm...może jest w Bielsku, ale nie jestem pewna.
      Oooo pomarańczeeee, mniam :)

      Usuń
    15. Co? Ktoś tu mówił o pomarańczach? Daj, daj, daj! Ach, wtrąciłam się do rozmowy, niedobra ja. A tak bardziej na poważnie, dziękuję za podarowanie szansy, której - oczywiście się postaram - nie zaprzepaścić. Overrated, mam nadzieję, że Twe pazurki zostały wystarczająco zaostrzone, bo wolna kolejka należy do Ciebie, gdyż do mnie zgłosiła się jedna osoba, jej!
      A tak na marginesie, to naprawdę zjadłabym tę pomarańczę. :D

      Usuń
    16. Mam w domu kilka, zapraszam. :D
      Nie powinno być tak źle, dasz sobie radę. W razie potrzeby wal do któreś z nas oknami i drzwiami, pomożemy. :)
      Jeszcze jedno: wtrącaj się do rozmów jak najczęściej. :)

      Usuń
    17. O tak, wtrącaj się - my to pochwalamy :D
      Ovuś będzie się radował, zaraz jej to przekażę :)
      Jak będziesz załamana, daj znać. Włączymy cię wtedy do KZO ;)
      Miałam zamiar zjeść dzisiaj pomarańczę, ale w końcu zdecydowałam się na kiwi ^^

      Usuń
    18. Oh, dzięki Ci. A skąd jesteś, jeśli można wiedzieć?
      Ja mam chyba w domu miękkie jabłka (a fe, jak można lubić miękkie jabłka?!) i pomidorki koktajlowe - zapraszam ;)

      Usuń
    19. Oh, rany boskie, już do Was pędzę! Tyle przysmaków, tyle zapachów, mmm. Ja także stronię od miękkich jabłek, broń Boże, a jak już na takie natrafię, oddaję je Kubie. A jestem z Kętrzyna, takiej małej miejscowości nieopodal Olsztyna. Nawet mi się zrymowało! :D
      I niech zgadnę - KZO to Klub Załamanych Oceniających? :)

      Usuń
    20. No to jesteś z większej mieściny (nie będę tu używać zadupia, to niegrzeczne i jeszcze mi się tu wystraszysz ;)) niż ja i R.
      A co do KZO to masz całkowitą rację. Zapraszamy :)

      Usuń
    21. Dziękuję, gdy już naprawdę nie będę wiedziała co ze sobą zrobić, chętnie dołączę.
      Czyli mam rozumieć, że z Ravelle znacie się też poza blogspotem?

      Usuń
    22. Tak :) Chodzimy razem do szkoły od 1 klasy podstawówki, więc znamy się gdzieś 9 lat :)

      Usuń
    23. To szmat czasu. Czyli, jak widzę, nie zostaje mi nic innego, jak życzyć Wam obu powodzenia na testach. Tylko nie dziękujcie, to przynosi podobno pecha. :)

      Usuń
    24. No to mi nie pozostaje nic innego jak powiedzieć: Nie, dziękuję :)

      Usuń
  2. Ładne statystki. Oby do przodu. Gratuluję ;)

    OdpowiedzUsuń