czwartek, 5 września 2013

Podsumowanie - sierpień 2013

Ravelle
Oceny: 0
Odmowy: 0

Overrated
Oceny: 0
Odmowy: 0

Akira
Oceny:  1
Odmowy: 0

Diana
Oceny:  1
Odmowy: 0

Malcadicta
Oceny: 2
Odmowy: 0

Łącznie
Oceny:  4
Odmowy: 0
Zgłoszenia:  10

Zważając na fakt, że z żadną właścicielką ocenialni nie ma kontaktu, a wrzesień już jest, pozwoliłam sobie napisać podsumowanie sierpnia.  Wiem, że nie należy to zadanie do mnie, w dodatku nie powinnam zawracać sobie głowy podczas urlopu tym, co tutaj się dzieje, ale chciałam, by podsumowanie jednak się ukazało.
Tydzień temu opuściła nas Sentis, której życzymy wszystkiego dobrego, a autorów blogów jeszcze raz proszę o wybranie nowej oceniającej, która NIE MA zablokowanej kolejki.
Ocen bardzo mało, co nie jest dobre, ale liczba zgłoszeń wzrosła, co mnie cieszy. Liczę na to, że wrzesień będzie bardziej obfity w nowe oceny.
Od siebie dodam, że jestem w trakcie oceniania i proszę jeszcze o chwilkę cierpliwości.


Pozdrawiam ciepło.

2 komentarze:

  1. Dzięki, że napisałaś podsumowanie, choć nie powinnaś zawracać sobie tym głowy, szczególnie podczas urlopu. Napisałabym podsumowanie dopiero jutro, ponieważ nie miałam czasu, aby zrobić to wcześniej. Przy okazji chciałabym podziękować osobie, która zajęła się Weryfikatorem podczas mojego urlopu. Jestem bardzo wdzięczna, że komuś się chciało.

    OdpowiedzUsuń
  2. Powodzenia we wrześniu życzę wszystkim oceniającym. :)

    OdpowiedzUsuń