piątek, 1 lutego 2013

Podsumowanie - styczeń 2013

Ravelle
Oceny: 0
Odmowy: 2

Overrated
Oceny: 0
Odmowy: 0

Akira
Oceny: 1
Odmowy: 0

Gloomy
Oceny: 3
Odmowy: 0

Łącznie:
Oceny: 4
Odmowy: 2
Zgłoszenia: 5

Oceniająca miesiąca: Akira

O matko! Znów zawiodłam na całej linii... Chciałabym przeprosić wszystkich, którzy czekają i czekają, i czekają w tej mojej kolejce. Przez ferie postaram się nadrobić zaległości w ocenach. Ov... Bez komentarza. Mam nadzieję, że w lutym się podciągniesz. Akira, choć miała urlop, to i tak napisała więcej niż ja... Gloomy pomyślnie przeszła staż i to jej głównie zawdzięczamy tę w miarę przyzwoitą liczbę ocen. Gratulacje :)

Za wszelkie ewentualne błędy przepraszam - musk mi wyprało.
Niech ta zima się już skończy...

10 komentarzy:

  1. Wiem, przepraszam. Niestety te wszystkie cholerne sprawdziany i kartkówki zajęły mi większość czasu i po prostu nie za bardzo mogłam coś napisać. Tak, więc jeszcze raz przepraszam i postaram się w tym miesiącu poprawić.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Opierdzielasz się, Ov. Opierdzielasz i to ostro :)
      Nie jest w sumie tak źle zważając na fakt, że to miesiąc sesji i początek końca semestru u was, a co za tym idzie: kartkówki, sprawdziany i inne bzdety.
      Mam teraz siedemnaście dni wolnego i w przerwie nauki z karnego mam zamiar napisać kilka ocen, więc statystyki w lutym powinny być lepsze :).
      Ej, ej, ej, zdałam makro- i mikroekonomię :D

      Usuń
    2. Rav (będę się tak do Ciebie zwracać, okej? :)), a nie powinna to być sonda na oceniającą lutego? :)

      Usuń
    3. O.O
      Dzięki ci, że mnie uświadomiłaś xD

      Możesz się zwracać jak tylko chcesz :D

      Usuń
    4. Nie, ja się ostro nie opierdzielam. Ocenka się pisze. Więc nie ma mowy o opierdzielaniu Muszę tylko napisać treść i voila. Tak, więc minimum jedna ołcena ode mnie w lutym będzie. Postaram się. Obiecuję. A jak nie to nwm co.
      A R. cofa się w czasie ^^

      Usuń
    5. Właśnie widziałam, że coś tam skrobiesz i wiem, że dasz radę ją napisać w lutym :).
      No wiesz, Ov, kobiety z reguły nie lubią się starzeć, więc Rav robi co tylko może :D

      Usuń
    6. Tak! Widzisz? Wiedziałam, że zdasz *jasnowidz* :D
      Nie. Ja nie cofam się w czasie, tylko zaginam czasoprzestrzeń xD
      Poza tym, chciałam napisać taką datę zakończenia ankiety: 30.02.12 ...

      Usuń
    7. No cóż, R. W twoim wypadku wszystko jest możliwe, nawet 30.02 xD A na ile zdałaś + no i oczywiście *brawooo*

      Usuń
    8. Skoro Rav zagina czasoprzestrzeń, to i luty może być dłuższy :)
      3.5 :D Ogólnie to obawiałam się, że nie zdam, bo był to dosyć nieprzyjemny egzamin, ale się udało.

      Usuń
  2. Ave. nie wiedziałam czy mam odpowiedzieć tutaj czy gdzie indziej na wasze pytanie (Czy w Twoim blogu występują bohaterowie zespołu Tokio Hotel?). A więc odpowiedz brzmi:
    Nie to nie jest blog typu fan fiction.
    Fakt nazwisko na to wskazuje i są postacie takie jak Bill i Tom, ale to z dawnej sympatii do tego zespołu, jest to odrębne opowiadane i nie mówi o tym zespole.

    OdpowiedzUsuń