wtorek, 8 października 2013

Podsumowanie - wrzesień 2013

Ravelle
Oceny: 0
Odmowy: 0

Overrated
Oceny: 0
Odmowy: 0

Akira
Oceny: 0
Odmowy: 0

Diana
Oceny:  1
Odmowy: 0

Malcadicta
Oceny: 3
Odmowy: 0

Łącznie
Oceny:  4
Odmowy: 0
Zgłoszenia: 9

Cicho tutaj, więc pozwoliłam sobie opublikować podsumowanie, chociaż to chyba nie moja działka. Mam nadzieję, że mnie nie zjecie.
Malcadicto, nie mam pojęcia, jak Ty to robisz, że masz czas na pisanie ocen. W sumie jest ich tyle samo, ile w zeszłym miesiącu, a więc nie jest źle, chociaż ta liczba nadal pozostawia wiele do życzenia. Zgłoszeń przybywa, ale wszystkie oceniające mają zablokowane kolejki, więc w tym miesiacu może być gorzej.
Moja ocena pojawi się w przyszłym tygodniu i mogę jedynie przeprosić, że aż tak długo to trwa.
To chyba wszystko... Życzę miłego października!

5 komentarzy:

  1. Dzięki za napisanie podsumowania. Blogger mi ześwirował i nie byłam w stanie umieścić informacji o tym, że podsumowanie ukaże się z opóźnieniem. Dzięki wielkie raz jeszcze, mam nadzieję, że nie sprawiło Ci to wielkiego kłopotu. Zajęłabym się tym, ale przez natłok nauki wyszło jak wyszło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie no, bez przesady, dziesięć minut na napisanie podsumowania nie robi jakiejś większej różnicy ;)

      Usuń
    2. Hm, nie wiem jak się wyrabiam. Bo właściwie nie mam czasu. Choć to pewnie dlatego, że brak mi ostatnio ochoty na robienie czegokolwiek, kiedy już mam czas wolny. Więc żeby się nudzić, oceniam:)

      Choć coraz więcej i więcej nauki nadchodzi. A i nad długim blogiem pracuję.

      Usuń
  2. Też jestem pod wrażeniem tempa Maladicty... Jak ona to robi? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "c" ci z mojego nicka umnknęło ;) Choć to akurat poprawna wersja imienia postaci, które potem przekształciłam:)

      Ja to robię tak - ostatnio nic mi się nie chce, ani pisać, zani czytać, ani oglądać... To oceniam. Nie nudzę się przynajmniej:)

      Usuń