poniedziałek, 1 października 2012

Podsumowanie - wrzesień 2012


Ravelle:
Oceny: 0
Odmowy: 0

Overrated
Oceny: 0
Odmowy: 0

Akira
Oceny: 0
Odmowy: 0

Aloha
Oceny: 1
Odmowy: 0

Łącznie
Oceny: 1
Odmowy: 0
Zgłoszeń: 12

Oceniająca miesiąca: Akira

...
Oto mój komentarz do tego miesiąca. I nic więcej nie dodam, bo chyba osiwieję. Mam nadzieję, że statystyka się choć trochę poprawi w znienawidzonym przeze mnie miesiącu, jakim jest październik.

Sonda na ocenialnię miesiąca: KLIK
Dziękujemy za każdy głos.

3 komentarze:

  1. Wstyd, wstyd, wstyd. Wielkie brawa dla Alohy, która uratowała nasz honor i oceniła jednego bloga.

    Dziękuję wszystkim za głosy i obiecuję, że w październiku ocenię kilka blogów. Nie zawiodę Was i jeszcze raz dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, ja też mam nadzieję, że wreszcie znajdę czas na pisanie ocen. W sumie jedną już prawie skończyłam, ale nie jestem zadowolona i ciągle wprowadzam jakieś poprawki. Ech...

      Pozdrawiam ciepło :)

      Usuń
    2. Ty to przynajmniej jakieś poprawki wprowadzasz. Ja jak zaczęłam pisać, tak to wszystko skasowałam i zaczęłam początku, i tak ocenka sobie w miejscu stoi i czeka, aż jakaś wena przypełznie. Akiruś trzeba nad jakąś nagrodą dla Ciebie pomyśleć; już drugi raz wygrałaś, gratulacje :)

      Usuń