poniedziałek, 1 października 2012

Podsumowanie stażu Alohy

Ravelle


Aloho, w ciągu prawie dwumiesięcznego stażu, napisałaś jedynie dwie oceny, mimo iż w regulaminie obowiązkowe są trzy. Poza tym ostatnio nic nie publikujesz i nie dajesz znaku życia. Ale zostawmy to, bo wiem, że wrzesień jest miesiącem ciężkiej pracy, a każdy ma przecież swoje życie osobiste.
Jeśli chodzi o Twoje oceny, to nie chcę się powtarzać, bo z tego co widzę, Akira mnie uprzedziła i dogłębnie opisała to w swoim podsumowaniu. Powiem więc tylko, że są  one dobre, ale musisz popierać swoje osądy jakimiś konkretnymi przykładami, które pozwolą autorowi udoskonalać swojego bloga. Podoba mi się jednak Twoje podejście. Nigdy nie starasz się nikogo obrazić, jesteś obiektywna i umiesz pokazać dobre strony, co niektórym się nie udaje.
Ogólnie mówiąc, patrząc na Twoją pracę jestem zadowolona i cieszę się, że zgłosiłaś się tutaj na staż. Mówię tak i mam nadzieję, że zostaniesz z nami na dłużej :)

Overrated

W ciągu całego stażu napisałaś jedynie dwie oceny, choć są trzy obowiązkowe. Trochę martwi mnie, że nie dajesz znaku życia, ale wrzesień jest jednym z najgorszych możliwych miesięcy, więc rozumiem, że mogłaś nie mieć czasu lub miałaś inne problemy. 
Twoje oceny są bardzo dobre, pomijając to o czym już wspomniała Ravelle. Podoba mi się to, że nigdy specjalnie nie starasz się kogoś urazić swoją oceną i jeśli ktoś ma jakieś wątpliwości do poprawności, jak to było z zaczynaniem zdań od spójników, nie "wyjeżdżasz" na niego z hasłem: że ty wiesz lepiej.
Jestem zadowolona z Twojej "pracy" u nas i również cieszę się, że zgłosiłaś się tutaj na staż. Jestem jak najbardziej na tak i mam nadzieję, że zostaniesz z nami "na wieki wieków". :)

Akira

Zacznijmy od tego, że nie wywiązałaś się z regulaminowego ocenienia trzech blogów podczas stażu. Nie wiem, czy to słomiany zapał czy jednak coś innego, ale nie rokuje to dobrze na przyszłość. 
Nie widzę problemów z ocenianiem, za wyjątkiem punktu „Treść”. W opowiadaniach brakuje mi większego brania pod uwagę świata przedstawionego, dialogów i opisów, gdzie tych dwóch ostatnich w ocenie nie wzięłaś pod uwagę. Nie pokazujesz dokładnie dobrych aspektów fabuły czy stylu, piszesz, że jest tak i tak, idąc dalej i nie przedstawiając żadnych przykładów. W pamiętnikach ocena treści jest bardzo krótka, nie pokazujesz ani nie analizujesz danego motywu na konkretnym
przykładzie, opisujesz co nieco w kilku zdaniach i idziesz dalej.
Znasz się na ocenianiu, musisz tylko więcej czasu i miejsca przeznaczyć na tę właściwą część bloga, na jego treść. Gdy całość dokładnie pokażesz, ocena będzie i satysfakcjonująca dla Ciebie, i pomocna dla Autora.
Jestem na tak, gdyż widzę w Tobie potencjał i wiem, że będziesz naprawdę dobrą oceniająca i przydasz się nam tutaj.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz