niedziela, 8 grudnia 2013

Podsumowanie - listopad 2013

Ravelle
Odmowy: 0
Oceny: 0

Overrated
Odmowy: 0
Oceny: 0

Akira
Odmowy: 0
Oceny: 0

Diana
Odmowy: 0
Oceny: 0

Malcadicta
Odmowy: 0
Oceny: 1

Łącznie
Oceny: 1
Odmowy: 0

Listopad chyba wszystkim dał się w kość. Z ilością ocen w ubiegłym miesiącu poszalałyśmy, nie za bardzo więc jest co podsumowywać.
Ogłaszam, że od 16 grudnia do 5 stycznia ocenialnia będzie zamknięta ze względu na okres świąteczny. Ewentualnie tę granicę można przesunąć i do 20 grudnia będzie można publikować oceny. Chodzi mi po prostu o to, żebyście mogły skupić się na tych wszystkich przygotowaniach do świąt, nauce do ostatnich sprawdzianów itp. i nie przejmować się pisaniem oceny.
Od siebie dodam tylko, że kończę z ocenianiem i od grudnia zajmuję się tylko sprawami administracyjnymi.
To chyba na tyle. Miłego grudnia życzę i uważajcie na siebie, bo zima bywa zdradliwa.

10 komentarzy:

  1. Przepraszam, czy nie wystąpiła pomyłka? Malcadicta oceniła mojego bloga i wydaje mi się, że nikomu nie odmówiła. :)
    Pozdrawiam,
    Sophie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że się Overrated nie obrazisz, poprawiłam :) Przeoczenie, jak przypuszczam :)

      Usuń
    2. Jeju, miałam się tym zająć i kompletnie zapomniałam. Przepraszam, widocznie źle się popatrzyłam.

      Usuń
  2. Trzy miesiące bez oceny? Tak bardzo mi przykro.
    Ja tak bardzo chciałam do końca grudnia dodać wszystkie oceny (sześć ocen w trzy tygodnie? Borze...). Nie muszę się w grudniu uczyć, przygotowania świąteczne nie są pracochłonne, a od 1 stycznia miałam w planach nie zajmować się już ocenianiem, więc mocno nakrzyczycie na mnie, jeśli będę chciała dodać oceny podczas zawieszenia?

    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam do Ciebie pisać z pytaniem czy jeszcze żyjesz :)
      Jak znajdziesz czas podczas świąt to droga wolna :) Nie chciałam po prostu, abyście musiały pisać ocenę w obawie, że nakrzyczę za to, że jej nie ma.

      Usuń
    2. Ooo, Akiro, odchodzisz? Chciałam się do Ciebie zgłosić, nie mam szczęścia...

      Usuń
    3. Ov, do Ciebie i Ravelle też chciałam pisać przed świętami, czy żyjecie. :D

      Leleth, odchodzę stąd, gdy ocenię wszystkie blogi (obliczyłam, że dam prawdopodobnie radę do 31 grudnia), ale możliwe jest, że po sesji zimowej pojawię się na innej ocenialni. Im bliżej końca, tym większą ochotę mam na dalsze ocenianie. :)

      Usuń
    4. Będę wypatrywać w takim razie, może uda mi się szybko zgłosić i w końcu dostać gdzieś ocenę bez czekania rok :) Masz już jakieś konkretne upatrzone?

      Usuń
    5. Myślałam o Kompanii, gdyż jedynie tam pasują mi kryteria oceniania. I w dodatku nie ma punkcików, co jest rzeczą cudowną. Jeżeli w połowie lutego nadal będę miała chęć oceniać i na Kompanię się dostanę, serdecznie zapraszam do zgłaszania się. :)

      Usuń
  3. Dalej jestem zainteresowana oceną, szkoda że tak długo to trwa.

    OdpowiedzUsuń