wtorek, 4 czerwca 2013

Podsumowanie stażu Sentis

Overrated
Nie cierpię pisać podsumowań stażu. Szczególnie dobrym stażystkom. 
Oceniasz bardzo dobrze, jak na osobę bez doświadczenia. W ocenach starasz się zawrzeć wszystko to, co jest potrzebne. Starasz się pomóc, doradzić, jak krytykujesz to konstruktywnie, a co najważniejsze piszesz poprawnie. Widać, że Ci zależy na tym, by Twoje oceny były pomocne i autorzy jak najwięcej z nich wynieśli. W razie wątpliwości nie boisz się pytać, co naprawdę dobrze o Tobie świadczy. Jestem na tak i mam nadzieję, że zabawisz u nas na dłużej.


Akira
Droga Sentis,
czytając ocenę próbną, wiedziałam, że masz predyspozycje, by być naprawdę dobrą i pomocną oceniającą. Mimo braku większego doświadczenia oceniasz naprawdę dobrze, widać, że się starasz, że zależy Ci, by autorzy coś z Twojego monologu pożytecznego wynieśli. Przed Tobą jeszcze trochę pracy jest, ale jesteś na dobrej drodze, by oceny były pełne rad, konstruktywnej krytyki, uzasadnionych pochwał, by czytało się je jeszcze z większą przyjemnością i by korzystano z rad, które dajesz. Piszesz poprawnie, w ocenie zawierasz wszystkie elementy, które są potrzebne. 
Jestem na tak.

Ravelle
Na początek chciałabym przeprosić cię za to wielgaśne opóźnienie, Sentis. Mam nadzieję, że nam to wybaczysz. Tymczasem wróćmy do podsumowania: już kiedy przeczytałam próbną ocenę, od razu spodobało mi się to, w jaki sposób pokazujesz autorowi bloga, co jest nie tak, jak być powinno oraz co należy poprawić. Piszesz szczerze i nigdy się nie zdarza, byś była niemiła lub ironiczna. Starasz się zawierać w swoich ocenach jak najwięcej rad i krytyki, co ważniejsze, tej konstruktywnej. Poza tym widać, że nie traktujesz tej pracy po łebkach i przykładasz się, by z każdą oceną było coraz lepiej. Jestem zdecydowanie na tak i witamy cię na Weryfikatorze już nie jako stażystkę, a pełnoprawną oceniającą :)

5 komentarzy:

  1. Brawo! Gratuluję Ci, ale w moich słowach jest trochę egoizmu, albowiem nie będę musiała iść do wolnej kolejki, którą ktoś powinien opróżnić, bo pełno jest na niej przeterminowanych blogów :D
    pozdrawiam.
    ps. nie żebym coś do Was miała, broń Boże :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Jej, dziewczyny, dziękuję.
    Mimo że już kilka dni temu dowiedziałam się, że mogę się dostać, to i tak czytanie tego podsumowania sprawiło mi ogromną radość. I opłacało się czekać. Jest mi bardzo miło, że usłyszałam/przeczytałam tyle sympatycznych słów, a szczególnie, gdy ich autorkami są doświadczone oceniające. Także dziękuję jeszcze raz i mam nadzieję, że nasza współpraca na Weryfikatorze będzie owocna.
    A ja tymczasem idę rozprawić się z muchami, które bzyczą/brzęczą/wydają dźwięki tuż nad moją głową. :)
    Pozdrawiam ;).

    OdpowiedzUsuń