sobota, 1 grudnia 2012

Podsumowanie - listopad 2012

Ravelle
Oceny: 1
Odmowy: 0

Overrated
Oceny: 0
Odmowy: 0

Akira
Oceny: 0
Odmowy: 1

Aloha
Oceny: 0
Odmowy: 0

Gloomy
Oceny: 0
Odmowy: 1

Łącznie
Oceny: 1
Odmowy: 2
Zgłoszeń: 6

Oceniająca miesiąca: Akira

I znów bez komentarza... Overrated, proszę - weź się w garść, bo zrobię Ci krzywdę. I mówię poważnie. Co do reszty się nie wypowiadam, bo zacznę wyrywać sobie włosy z głowy. Mam tylko (znowu) pytanie do Alohy - co się z Tobą dzieje? Jeśli nie odezwiesz się do dwóch tygodni, będę zmuszona Cię zwolnić, a bardzo tego nie chcę.

I na koniec mała uwaga - ocenialnia zostaje zamknięta na czas od 15 grudnia do 5 stycznia, z powodu Świąt Bożego Narodzenia. Myślę, że w tym czasie każdy ma na głowie inne, ważniejsze sprawy, niż zamartwianie się o ocenialnię i to, co z nią związane. Proszę, by w tym czasie nie publikować żadnych ocen.

Sonda na Katalogu: klik

16 komentarzy:

  1. Błagam, nie rób mi krzywdy! Wezmę się w garść, obiecuję.
    Akiruś, gratuluję, znowu :) Musimy pomyśleć chyba nad jakąś nagrodą dla Ciebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzień dobry,
    Zamierzam umieścić Waszą ocenialnie w kolejnej części preferencji ocenialni, które publikuję na Katalogu Ocenialni. Bardzo proszę, żebyście nie zmieniały obecnej formy archiwum. Jest ona dla mnie dużym ułatwieniem.
    Pozdrawiam i życzę miłego tygodnia oraz tego, żeby czas do weekendu upłynął jak najszybciej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mamy w planach zmieniać archiwum, więc kłopot z głowy.

      Pozdrawiam i życzę miłego tygodnia również :)

      Usuń
    2. Pogniewalibyście się, gdybym poczekała z Waszymi preferencjami i opublikowała je 5 stycznia po przerwie świątecznej ewentualnie kilka dni przed? Wydaje mi się, że lepszy efekt będzie, jeśli zostaną opublikowane przed ponownym otwarciem, a nie tuż po zamknięciu na święta.

      Usuń
    3. Spokojnie z publikowaniem możesz zaczekać, nie będziemy się gniewać.

      Usuń
  3. Jeeeej! Tyle czasu mnie tu nie było, wchodzę z myślą, że czeka mnie opieprz, a tu nic! I w dodatku zostałam oceniającą miesiąca! Niewiarygodne, ale bardzo wszystkim dziękuję :)
    Nie jestem z siebie zadowolona, miałam w planach dodanie dwóch ocen w grudniu, ale padł mi system i od 29 listopada jestem bez dostępu do internetu i dopiero dzisiaj, gdy wróciłam do domu, mogę się tu pokazać. Ach, jak ja za wami się stęskniłam :)
    Ov, nagrodą będzie bezproblemowy urlop, który sobie zaklepuję od 7.01 do 4.02, chyba że sesja mi się skróci :) Ale do tego czasu oceny się pojawią, więc bez obaw :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiiiiitaj :) Jak dobrze, że żyjesz :) Jak miło, że ktoś za nami tęskni ;) My też tęskniłyśmy, tak pusto tu bez Ciebie ;) Urlop został wpisany, jakby coś ci się pozmieniało to pisz :)

      Usuń
  4. Jeżeli ocena nadal jest aktualna, to jestem jak najbardziej dalej zainteresowana. Niestety narazie troszkę zaniedbałam swoją działalność, jednak powodem jest niestety szkoła. Mam nadzieję, że w niedługim czasie wszystko ponadrabiam.;]
    Czekam na ocenę.

    Pozdrawiam
    love-a-winner.blogspost.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziewczyny, tak wpadłam na chwilę do nas i mam małe pytanie: co ze stażem Gloomy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przedłużyłyśmy do 17.01, ale oczywiście musiałam zapomnieć to wpisać.

      Usuń
  6. I jak tam po świętach? Mikołaj/ Aniołek dużo prezentów przyniósł? ;) Mam wielką nadzieję, że po świątecznym "obżarstwie" możecie jeszcze się ruszać ;)

    Miłego wieczoru ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ach, kilku Mikołajów przyszło i nie wiem, który był najlepszy :) Albo i wiem... :D Kto się obżerał, ten się obżerał :D Ja, od kilku już lat, jem w święta bardzo mało, więc - mam nadzieję - zmieszczę się w swoje wszystkie ciuchy, gdy wrócę do Gdańska :D A jak nie, to ruszę na wielkie zakupy :)
      Dziewczyny, czy z tym dodawaniem ocen to jest kategoryczny zakaz do 5 stycznia?

      Buziaki, Dziubaski *

      Usuń
    2. Ja tam tyle jem co nic, ale jak zobaczę na oczy ciastka to chyba się porzygam... A zakupy zawsze spoko. Nawet jak się mieścisz w swoje ciuchy.
      Co do dodawania ocen, to jak masz ocenę napisaną i tak baaardzo chcesz ją opublikować to nie ma sprawy. Chodziło oto żeby nie musieć specjalnie pisać w trakcie przerwy świątecznej (w sensie, żeby nie było: nie zrobię tego i tamtego, bo muszę napisać ocenę, bo mnie ukatrupią).

      Buziaki :*

      Usuń
  7. O tak, ciasto to, za przeproszeniem, wręcz wpieprzałam, Tak to jest, jak się ciast kilka miesięcy nie je, potem nadrabia się zaległości :D
    Jeszcze jej nie skończyłam, ale chcę dodać do tego 5 stycznia ze dwie plus jakąś odmowę, bo potem mam kolokwia, sesję i powrócę w lutym i znowu będzie wstyd, że żadnej oceny nie napisałam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Witam,

    Wieki temu zgłosiłem do oceny bloga http://alicja-w-krainie-garow.blogspot.com/. Wiele się od tego czasu zmieniło, przeniosłem się na blogspot, straciłem szablon...
    Overrated, jeżeli chcesz, możesz ocenić tę nową wersję bloga, ale szablon jest raczej prymitywny.

    Pozdrawiam,
    Tomanek

    OdpowiedzUsuń