wtorek, 4 marca 2014

Podsumowanie - luty 2014

Ravelle
Oceny: 0
Odmowy: 0

Diana
Oceny: 0
Odmowy: 0

Malcadicta
Oceny: 2
Odmowy: 0

Każdy widzi, jak jest. Mamy kryzys i tylko Malcadicta trzyma formę. Ze swojej strony mogę powiedzieć tyle, że wstyd mi za siebie i przysięgam, od dzisiaj biorę się do pracy. Na koniec tylko tak delikatnie napomknę, że mamy otwartą rekrutację, a nowi oceniający bardzo by się przydali. Chętnych prosimy o zgłaszanie się do Overrated, która może i nie odpowie wam od razu, ale na pewno kiedyś to zrobi.

7 komentarzy:

  1. Witam.
    Przybywam z odpowiedzią dla Diany: oczywiście, proszę o ocenę bloga mimo przeterminowania, jednakże nie widzę sensu w pytaniu mnie o to, gdyż obok adresu mojego bloga w kolejce widnieje oznaczenie "m", które oznacza, jak same piszecie, "mimo przeterminowania/zakończenia".

    Pozdrawiam,
    Lisha [szklani-samobojcy]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o, przepraszam, mój błąd. po prostu nie spojrzałam uważnie, wybacz.

      Usuń
  2. Witam, nadal jestem zainteresowana oceną mojego bloga her-infinity.blogspot.com mimo przeterminowania. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. czesc, pysie,
    widzę, ze wylecialam z kolejki, co, zakladam, jest zwiazane z tym, ze blog tymczasowo jest niedostepny. donosze, ze serwery myloga maja czkawke, ale jak tylko sie odczkawia, blogasek powroci.
    bez-sarkazmu.mylog.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mylog juz powrocil, wiec mozna spokojnie zajrzec na bloga.

      Usuń
  4. re: jeśli już zaczęłaś to oceniać, to, oczywiście, absurdem byłoby wymagać od ciebie, żebyś rzuciła to w połowie i zajęła się bsem. jasne, że mogę być druga w kolejce.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ostatnio nikt mi nie odpowiedział, więc zapytam jeszcze raz- czy Ravelle ma jeszcze zamiar coś ocenić?

    OdpowiedzUsuń