środa, 6 listopada 2013

Podsumowanie - październik 2013

Ravelle
Odmowy: 0
Oceny: 0

Overrated
Odmowy: 0
Oceny: 0

Akira
Odmowy: 0
Oceny: 0

Diana
Odmowy: 1
Oceny: 1

Malcadicta
Odmowy: 0
Oceny: 2

Łącznie
Oceny: 3
Odmowy: 1

Choć to generalnie nie moja działka, pozwoliłam sobie napisać podsumowanie, skoro się jak dotąd nie pojawiło.

Cóż... Wiele pisać nie ma sensu, statystyka mówi sama za siebie. Dziewczyny, jest źle. Kolejki są wszystkie zamknięte, ocen prawie nie ma... Ja taż mam mały zastój powodowany nauką, za który serdecznie przepraszam, ale już się za ocenę zabrałam.

Tak przy okazji nieśmiało może dodam, że rekrutacja jest cały czas otwarta, a nowi oceniający z pewnością by się przydali...

10 komentarzy:

  1. Zgłosiłabym się, ale kiedy ostatnio pisałam ocenę, starałam się być tak profesjonalna i perfekcyjna, miałam tyle problemów technicznych i zwykłego lenistwa, że do tej pory oceny nie skończyłam, a to, co miałam usunęłam, bo się przedawniło. Także stwierdziłam, że się do tego nie nadaję. :) Życzę Wam w takim razie powodzenia, większej ilości czasu i większych zapasów pracowitości. :)
    Pozdrawiam,
    Sophie (naprawdę się boję swojej oceny, bo to chyba właśnie mojego bloga właśnie sprawdzasz, Malcadicto)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sprawdzam, sprawdzam i obiecuję, że już niedługo się pojawi:)

      Usuń
    2. Och, spokojnie, nie miałam na celu pośpieszania Cię. :)

      Usuń
    3. Ależ ja tego tak nie interpretowałam (ależ arystokratcznie brzmi to "ależ"!). Ja tylko informuję. Przy odorbinie szczęścia, jeśli odkopię się spod nadrabiania zaległości szkolnych, to może się pojawi jakoś w poniedziałek. A najdalej w tym tygodniu.

      Usuń
    4. To super, nie wychodzę z podziwu dla Twojego tempa. :)
      Mam nadzieję, że będziesz miała ochoty się zaszlachtować podczas oceniania. xD
      Pozdrawiam.

      Usuń
  2. Szkoda, że wszystkie kolejki zablokowane :(
    No cóż. Życzę szczęścia w znalezieniu nowych oceniających.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skoro już tak jakoś się złożyło, to powiem od razu, że jak opublikuję ocenę boga, to otworzę swoją kolejkę.

      Ogólna moja zasada jest taka, że jeśli jest w niej osiem lub więcej blogów - zamykam kolejkę. Redukuję liczbę do czterech i otwieram z powrotem. Tak na przyszłość powiem:)

      Usuń
    2. Bloga, oczywiście, nie boga;)

      Usuń
    3. W moim przypadku może to trochę potrwać, ale myślę, że jeśli zostaną mi trzy lub cztery blogi w kolejce, to znów będzie otwarta ;>

      Usuń
  3. A ja znowu zawaliłam. Obiecuję, że następne podsumowanie już napiszę. Mam nadzieję, że mi wybaczycie, znowu..., ale nie wyrabiam z terminami, znowu...:(

    OdpowiedzUsuń