czwartek, 1 listopada 2012

Podsumowanie - październik 2012

Ravelle
Oceny: 2
Odmowy: 0

Overrated
Oceny: 0
Odmowy: 2

Akira
Oceny: 1
Odmowy: 0

Aloha
Oceny: 0
Odmowy: 0


Łącznie
Oceny: 3
Odmowy: 2
Zgłoszeń: 7


Oceniająca miesiąca: Akira

No, w tym miesiącu może i nie jest świetnie, ale na pewno lepiej niż ostatnio.
Udało mi się wywiązać z ilości ocen, ale w tym miesiącu może być gorzej, bo biorę urlop na większość listopada.
Overrated, ja Ci w końcu dołożę! Weź się w garść - po 25. mam tutaj widzieć ocenę. I to najlepiej więcej niż jedną. ;)
Akiro, po raz trzeci (chyba) gratuluję Ci zostania oceniającą miesiąca. Tak trzymaj! :)
Aloho, co z Tobą? Ostatnio się nie odzywasz i zaczynam się martwić. Daj mi znać, co się dzieje, dobrze?

Nowa sonda na Katalogu: KLIK

2 komentarze:

  1. Postaram się, wątpię czy wena przyjdzie po olimpiadzie i próbnych, ale trzeba być dobrej myśli

    OdpowiedzUsuń
  2. Och, dziękuję bardzo! Znowu ja? Jakim cudem? :)
    Miałam dołożyć w październiku jeszcze jedną ocenę, ale nie zdążyłam. A szkoda.
    Nauki mam masę, ale wywiążę się z tych dwóch ocen w listopadzie. Muszę :)

    OdpowiedzUsuń