sobota, 1 września 2012

Podsumowanie - sierpień 2012

Ravelle:
Oceny: 1
Odmowy: 1

Overrated
Oceny: 0
Odmowy: 1

Akira
Oceny: 3
Odmowy: 1

Aloha
Oceny: 1
Odmowy: 0

Łącznie
Oceny: 5
Odmowy: 3
Zgłoszeń: 10

Oceniająca miesiąca: Akira


Niestety, nie wyrobiłam się. Oczywiście było to spowodowane moim urlopem, ale i tak jestem na siebie wściekła. Overrated, wiem, że wyjechałaś na wakacje, ale liczę, że we wrześniu opublikujesz te dwie oceny. Akiro, gratuluję. W pełni zasługujesz na tytuł oceniającej miesiąca. Aloho, dziękuję za informację. Jeśli jednak nie dałabyś rady opublikować ocen do 10 września, zawsze możesz poprosić o przedłużenie stażu.
Życzę wszystkim miłego ostatniego weekendu sierpnia.

Sonda na ocenialnię miesiąca: KLIK
Dziękujemy za wszystkie głosy.

5 komentarzy:

  1. Ej, nie jest z ocenami tak źle :)

    Oceniająca miesiąca? Ja? Och! Jestem bardzo szczęśliwa! Chciałabym podziękować wszystkim z osobna za oddanie na mnie głosu, jednakże nie mam jak. Dziękuję Wam bardzo bardzo bardzo i mam nadzieję, że w przyszłych miesiącach również Was nie zawiodę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Łaaa, dotarłam ;( Wiem, wiem, zawaliłam na całej linii. Ale obiecuję, że od września wezmę się w garść, a przynajmniej się postaram. Akiro, gratuluję zostania oceniającą miesiąca, oby tak dalej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Trochę Wam tutaj zabazgram ale chciałam tylko poinformować, że wykonam dla Was ten jesienny szablon :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Niestety jeszcze nie zdecydowałam, na jaką stronę przeniosę bloga. Jeżeli coś się zmieni, na pewno napiszę. Pozdrawiam,
    Animi (mowa-snow.blog.onet.pl)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja mam takie pytanie, kiedy mogę spodziewać się oceny swojego bloga?

    wypalona-gwiazda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń